زردی جرمی که در طولانی مدت بر اثر مصرف موادغذایی گوناگون بر روی دندان می‌نشیند، می‌تواند زیبایی دندان‌ها را به طور جدی به خطر بیندازد. خمیر دندان کلوز آپ سبز سفید کننده مدل Menthol Burst یک راه حل مطمئن برای حل این مشکل است که با خاصیت سفیدکنندگی خود زیبایی را در دندان شما احیا کرده و آن را بهبود می‌بخشید.

فرمولاسیون سفیدکننده خمیردندان کلوزآپ menthol burst، به گونه‌ای ترکیب و ساخته شده است که می‌تواند جرم دندان‌ها را عمیقا تمیز کند. این خمیردندان برای احیا و افزایش سفیدی دندان گزینه‌ی بسیار مناسبی است و از تشکیل جرم و پوسیدگی نیز جلوگیری می‌کند.

در کنار توجه به دندان و حفظ سلامت آن، از بافت لثه‌ها نیز مراقبت می‌کند و باعث رفع بوی بد دهان و ایجاد حس طراوت در آن و نیز جلوگیری از عارضه‌هایی مانند التهاب و آفت از نتایج مراقبت از لثه می‌شود.

 

  • سفید کننده و درخشان کننده
  • ضدپوسیدگی
  • ضد جرم و ضد باکتری
  • تقویت مینای دندان
  • مراقبت از لثه‌ها
  • حاوی پرلیت و میکرو کریستال های شفاف برای زدودن جرم
  • حاوی فلوراید و عصاره‌ی نعنا

خرید خمیر دندان منتول برست کلوز آپ و لبخندی سفید و درخشان

خمیر دندان کلوز آپ سبز از بهترین سفید کننده و درخشان کننده‌های دندان است. پاک شدن دندان از جرم‌هایی که در اثر مصرف موادغذایی رنگی و سیگار تشکیل می‌شوند، از چند جهت مهم است. نخست باید بدانید که ماندگار شدن جرم بر روی مینای دندان، باعث پوسیدگی دندان می‌شود. علاوه بر آن، تجمع و گسترش باکتری‌های بیماری‌زا در بستر جرم‌ها عامل بروز بوی بد دهان و التهابات لثه می‌شود. در ادامه حضور جرم، رفته رفته سفیدی مینا را از بین می‌برد و دندان رو به زردی و تیرگی می‌رود. سفیدی دندان گویای سلامت آن است، و البته تاثیر آن در زیبایی، برای همه‌ی ما روشن است..

تامین سلامت و زیبایی دندان‌ها نیازمند یک محصول تخصصی مانند خمیر دندان کلوز آپ است. کلوز آپ menthol burst دارای میکرو کریستال‌های شفاف است که سفیدکنندگی و درخشان‌کنندگی دندان را به ارمغان می‌آورد. همچنین جرم دندان را به سرعت از بین می‌برد تا دندان‌های شما از پوسیدگی و ظاهر نازیبا دور بماند.

 

خمیردندان سفیدکننده نعنایی کلوزآپ، حس تازگی و طراوت

ویژگی دیگر خمیردندان سفیدکننده close up نعنایی افزایش مقاومت مینای دندان است. فلوراید موجود در ترکیبات منتول براست استحکام مینای دندان را افزایش می‌دهد. این تقویت بافت خصوصا در محل اتصال به لثه، موجب استقامت بیشتر دندان در برابر پوسیدگی می‌شود.

بوی بد دهان از محل پوسیدگی و بافت‌های غیر دندانی دهان مانند لثه‌ها ناشی می‌شود. بسیار از بیماری‌های دهان مثل آفت با تجمع میکروب و باکتری نیز در نتیجه‌ی غفلت از بهداشت همین نواحی است. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی، بهترین راه استفاده از خمیردندانی مناسب، برای حفظ بهداشت این قسمت‌ها است. مواد ضدباکتری این محصول یونیلیور، لثه‌ها را عاری از میکروب می‌‎کند، در نتیجه از بیماری و التهاب در امان نگه می‌دارد.

رایحه‌ی ملایم نعناع و قیمت خمیر دندان کلوز آپ سبز سفید کننده Menthol Burst، به محبوبیت آن افزوده است. عصاره‌ی نعنا علاوه بر حفظ بهداشت لثه‌ها و رفع بوی ناخوشایند، دهان را سرشار از تازگی می‌کند. همچنین خنکی فضای دهان و مسیر تنفسی، با مصرف خمیر دندان ژلی سفید کننده کلوز آپ به شما حس تازگی نفس می‌دهد.