چای ارل گری تشریفات ترکیبی‌ست از بهترین چای‌های باروتی سیلان که با عطر خاص عصاره‌ی برگاموت کاملا معطر شده است. این چای (به دلیل استفاده از افزودنی‌های طبیعی) برخلاف بسیاری از چای‌های موجود در بازار عطر بسیار ملایمی دارد. بنابراین می‌توانید در عین حال که از طعم و عطر اصیل چای لذت میبرید، عطر خوش برگاموت را نیز تجربه کنید! مجموعه ای کامل از چای تشریفات را از پخش بهپارس خریداری کنید.

 

 

اگر تجربه‌ی نوشیدن چای سیلان تشریفات را داشته باشید تنها با یک بار استفاده از این چای، طعم اصیل سیلان را تجربه خواهید کرد! این چای تنها چای سیلانی‌ست که خود باغداران بدون دستگاه و به روش دستچین از مزارع چای خود برداشت می‌کنند. لذت نوشیدن چای اصیل و خوش طعم تشریفات را از دست ندهید.

 

از گذشته تا کنون چای یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها برای ما بوده است پس انتخاب نوع مرغوب آن بسار مهم است. این چای کله مورچه ای تشریفات برای کسانی که در طول روز مصرف چای بالایی دارند، گزینه‌ای بسیار مناسب می‌باشد. همچنین در میهمانی‌ها و سایر تشریفات نیز می‌توانید از این چای استفاده کنید. عطر و طعم اصیل این چای، گویای هنر و سلیقه‌ی یک نوشیدنی ایرانی‌ست!

 

چای کله مورچه هلی تشریفات یکی از منحصر به فردترین محصولات باغ‌های کنیا می‌باشد که به صورت دستی برداشت شده است. به همین دلیل کیفیت و جزییات عطر و طعم خاص چای، در آن کاملا حفظ شده و آن را به یکی از منحصر به فردترین چای‌های بازار تبدیل کرده است. ترکیب این چای با هِل، بسیار جالب و دلپذیر است..

 

چای هندی تشریفات هدیه‌ای از جنس آرامش، از سرزمین هندوستان! این چای از مرغوب‌ترین نژادهای مزارع چای هندوستان تهیه شده است و هم اکنون در بسته‌بندی فلزی تشریفات، در دسترس شما می‌باشد. مزیت ویژه‌ی این چای، طبیعی بودن آن است، به طوری که هیچگونه اسانس و افزودنی‌های شیمیایی را نمی‌توانید در آن مشاهده کنید

 

 

متخصصان، نوشیدن چای سبز را عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می‌دانند؛ به دلیل آن که آنتی‌اکسیدان‌های موجود در چای سبز چندین برابر تاثیرگذارتر از ویتامین C می‌باشند.

تمام این خواص سودمند در بسته‌بندی شیک و خاص «تشریفات» جمع آوری و در اختیار شما قرار داده شده است!

نکته: وزن کلی چای 250 گرم می‌باشد و برای میزبانی از مهمانان خاص شما بسیار مناسب است

 

پخش بهپارس نمایندگی انحصاری چای تشریفات در استان خوزستان