برند novitex به عنوان یکی از برترین‌های دنیای محصولات بهداشت و نظافت، با فرمولاسیون منحصر به فرد تولیدات خود و تمرکز بر عرضۀ کالاهایی برای نظافت خانگی، شست‌وشوی البسه، و بهداشت افراد، در تلاش است تا معنای جدیدی به واژگان «کیفیت» و «نوآوری» ببخشد.

 

از این رو، بسیاری از مشتریان این برند محبوب معتقدند که کالاهای تولیدی آن، ترکیبی خلاقانه از دو واژۀ علم و هنر بوده و نسبت به سایر محصولات موجود در بازار، از مزایای ویژه‌ای نیز برخوردارند. همچنین، تأکید این برند بر حفاظت از محیط زیست و پرهیز از تابوهای جنسیتی در استفاده از محصولات بهداشتی و نظافتی نیز از دیگر مواردی هستند که موجب افزایش روزافزون طرفداران آن شده است.

انواع محصولات Novitex

محصولات بهداشتی و نظافتی این برند، شامل کالاهایی در حوزۀ بهداشت خانگی و مراقبت از منزل، شسشت‌وشوی البسه و لوازم مراقبت فردی است. این محصولات با طراحی منحصر به فرد خود، در ابعاد و با انواع رایحه‌های مختلف، به مشتریان ارائه می‌شوند.

 

تنوع بی‌نظیر تولیدات این برند، از مهم‌ترین مزایای آن به شمار می‌رود. در ادامه، برخی از محبوب‌ترین انواع محصولات نظافتی و شویندۀ novitex و ویژگی‌های آن‌ها، معرفی شده‌اند:

شیشه‌شوی novitex

این اسپری شیشه‌شوی، هرگونه لکه، چربی و اثر انگشت را از روی سطوح، زدوده می‌کند. استفادۀ درصد بالایی از الکل در فرمولاسیون این شیشه‌پاک‌کن جذاب، موجب تسریع عملکرد آن شده و سطوح را در مدت زمان کوتاه‌تری پاکیزه، خشک و صیقلی خواهد کرد.

 

شما می‌توانید از این محصول، برای تمیز کردن سطوح شیشه‌ای ساختمان، خودرو و دیگر لوازم خود استفاده کرده و از تنوع رایحه‌های دلپذیر آن، لذت ببرید.

مایع ظرفشویی نویتکس

این محصول به علت قدرت بالای کف‌زدایی و پاک‌کنندگی ظروف، گزینه‌ای مناسب برای استفاده در منزل، ادارات، رستوران‌ها، هتل‌ها یا تالارها به شمار می‌رود. مایع ظرفشویی Novitex با فرمولاسیون بی‌نظیر خود، سختی آب را نیز کاهش می‌دهد. این امر از بروز مشکلاتی همچون ایجاد لک آب روی ظروف شما جلوگیری خواهد کرد.

 

ناگفته نماند که استفاده از تکنولوژی Odour Guard حین تولید این محصول، باعث می‌شود تا ظروف شما پس از اتمام فرآیند شست‌وشوی، بوی نامطبوعی نداشته باشند.

مایع لباسشویی نویتکس

استفاده از این محصول به علت کیفیت فوق‌العاده و عملکرد تضمین‌شدۀ آن، برای هر جنس و نوع لباسی مناسب خواهد بود. فرمولاسیون این مایع لباسشویی به گونه‌ای طراحی شده است تا از رنگ و الیاف البسۀ مصرف‌کنندگان محافظت کرده و به علاوۀ افزایش فوق‌العادۀ درخشندگی پارچۀ لباس، هرگونه بوی نامطبوع را نیز از بین برده و رایحه‌ای لطیف به آن ببخشد.

 

سفیدکننده

همانطور که از نام آن مشخص است، این محصول برای از بین بردن لکۀ لباس‌ها و سفید کردن آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که سفیدکنندۀ برند Novitex، می‌تواند برای ضد عفونی و گندزدایی سطوح نیز استفاده شود. کیفیت فوق‌العادۀ این محصول به گونه‌ای است که پرسنل بیمارستان‌ها، آن را برای ضد عفونی کردن ملحفه‌های بیماران و پاکیزگی اقلام پزشکی، خریداری می‌کنند.

نرم‌کننده حوله و لباس نویتکس

از مشکلاتی که در اثر شست‌وشوی مکرر لباس‌ها به وجود می‌آیند، می‌توان به ایجاد الکتریسیتۀ ساکن، خشک و چروکیده‌شدن پارچه و تخریب الیاف آن‌ اشاره کرد. برای جلوگیری از وقوع مشکلاتی این‌چنینی، این برند محصولی ارائه کرده است که سطح پارچه را با ذرات باردار می‌پوشاند. این امر موجب می‌شود که الکتریسیتۀ ساکن البسۀ شما از بین رفته و اتوکشی آن، بسیار ساده‌تر شود.

نویتکس برندی خلاق و متخصص در حوزه بهداشت و نظافت خانگی

نرم‌کننده حوله و لباس نویتکس، با بهبود بافت و الیاف پارچۀ لباس‌ها، عمر آن‌ها را طولانی‌تر کرده و لطافت واقعی را به شما ارائه می‌دهد. این محصول با قیمت مقرون به صرفۀ خود، مدت زیادی می‌شود که به یکی از بهترین گزینه‌های اقتصادی خانه‌داران تبدیل شده است.

 

مایع دستشویی فوم نویتکس

این محصول به علت خاصیت آب‌رسانی و نرم‌کنندگی بالای خود، مورد استقبال ویژه‌ای از سمت خریداران قرار گرفته است.  قابلیت پاک‌سازی مایع دستشویی فوم، به گونه‌ای است که تنها با یک بار پمپ آن، حجم مناسبی از کف ایجاد می‌شود که برای شست‌وشوی دست‌ شما مناسب است. این محصول همچنین به دلیل جذابیت طراحی و ایجاد کف خود، برای فرزندان کم سن‌وسال شما نیز جذابیت زیادی دارد.

مایع دستشویی صدفی

فرمولاسیون مایع دستشویی صدفی، به گونه‌ای است که با پوست‌های مختلف سازگار بوده و لطافت را به دستان شما هدیه می‌کند. قابلیت فوق‌العادۀ رطوبت‌رسانی این محصول نیز نقش مهمی در برطرف کردن آسیب‌های قبلی پوست، ایفا کرده و با رایحۀ جذاب خود، طراوات و شادابی را به ارمغان می‌آورد.

سخن پایانی

از مهم‌ترین لوازم نظافت خانگی یا صنعتی، مواد شوینده و بهداشتی هستند. جهت خرید محصولات مناسب و استاندارد این حوزه، باید در رابطه با انواع شوینده، ویژگی‌ها و کاربردهای هر یک، اطلاعات جامعی داشته باشید. به علاوه، جنس سطوح و شرایط نظافت نیز از مهم‌ترین عواملی هستند که باید حین خرید انتخاب محصول مناسب، در نظر بگیرید.