مجتمع کنسروسازی یاران با هدف تولید و توزیع غذای سالم و با کیفیت جهت هموطنان عزیز در ابتدای دهه ۸۰ و با بکارگیری ماشین آلات روز صنایع غذایی و بهره گیری از مجرب ترین کارشناسان عرصه غذا در شهرک صنعتی پایتخت استان تهران و با راه اندازی خط تولید کنسرو تن ماهی شروع به فعالیت نموده و با الطاف الهی و حمایت مشتریان گران قدر و زحمات پرسنل سخت کوش در مدت کوتاهی به یکی از معتبرترین برندهای تن ماهی ( محفل ) در نزد مصرف کنندگان نائل گشت.

واحد تحقیق و توسعه این شرکت با تحقیقات بازار و بررسی ذائقه ی مشتری توانسته است سبد کالایی از کنسرو تن ماهی در طعم های زیتونی، رژیمی، فلفلی و شویدی در اوزان ۱۲۰/۱۵۰/۱۸۰ گرمی و برای اولین بار کنسرو تن ماهی با طعم سیر و فلفل و همچنین کنسرو های تن در لوبیا، تن در بادمجان و قلیه ماهی تهیه و ارائه نماید این شرکت در سال ۹۷ با بکارگیری بروزترین ماشین آلات، خط تولید کنسروهای غیرگوشتی شامل محصولات لوبیا چیتی، باقلا، ذرت شیرین، نخود آبگوشتی و لوبیا با قارچ، قارچ اسلایس، نخودفرنگی، خوراک بادمجان، مایع ماکارانی، عدسی، کنسرو سبزیجات، قارچ کامل، کنسرو لوبیا سبز را راه اندازی و تولید نموده است. .

 

تن ماهی محفل یکی از محصولات کارخانه محفل است. این تن ماهی آغشته به روغن گیاهی است که طعم بی‌نظیری به آن می‌دهد.به‌طور کل ماهی در دسته غذاهای پرخاصیت قرار می‌گیرد، به خصوص در سال‌های اخیر و با افزایش نتایج مثبت حاصل از تحقیقات در مورد خواص ماهی، جایگاه بهتری در برنامه غذایی روزانه افراد باز کرده است. همان‌طور که میدانید ماهی سرشار از امگا 3 است، اسیدهای چرب امگا 3 از آن دسته چربی‌هایی هستند که بدن ‌ما برای حفظ سلامتی خود به آن نیاز دارد و تنها راه جذب آن خوردن ماهی است، زیرا بدن ما قادر به تولید این ماده نیست. علاوه بر آن ماهی تن پروتئین زیاد و چربی اندکی دارد. میزان پروتئین موجود در ۱۰۰ گرم گوشت ماهی تن بین ۲۲.۶ الی ۲۶.۲ گرم است، درحالی‌که میزان چربی موجود در هر۱۰۰ گرم گوشت ماهی تن بین ۰.۲ الی ۲.۷ گرم است. به‌علاوه، ماهی تن حاوی مواد معدنی، کلسیم، فسفر، آهن، سدیم و ... است.