اهمیت بازاریابی وفاداری به برند

 

وفاداری به برند مشتری است که باعث می شود محصولات و خدمات ، یک برند بارها و بارها خریداری شود. وفاداری به برند شامل تعهد مصرف کننده در خرید مجدد یا ادامه استفاده از یک برند است. این چیزی فراتر از خرید مجدد است. مشاغل ممکن است برنامه های وفاداری مشتری را ارائه دهند که مشتری را بازگرداند. و مشتریان از جوایز و مزایای یک مشتری وفادار برخوردار باشند.

بازاریابان می دانند وفاداری به نام تجاری یکی از عوامل اصلی حفظ مشتری است.

 

بازاریابی برای وفاداری به برند انجام می شود تا مشتریان را برای خرید یا استفاده از خدمات شما بازگرداند. این هدف نهایی است که یک شرکت هنگام تعیین بودجه مشخص می کند. مشتریان خود را برای کمک به خط اصلی شرکت خود باز گردانید. حجم فروش بالاتر ، توانایی قیمت برتر و حفظ مشتری ، از جنبه های مهم وفاداری به برند است.

بازاریابی وفاداری به محصول

 

شما می توانید با داشتن یک محصول با کیفیت که مشکل مصرف کننده را برطرف می کند ، نگرشهای مطلوبی در مورد برند ایجاد کنید. مشتریان باید محصول شما را دوست داشته و به آن نیاز داشته باشند تا به محصول وفادار باشند. عادت ها را با ابزارها و کمپین های بازاریابی وفادری به برند تقویت کنید. ارزش برند شما باید به مشتریان یادآوری شود و آنها را ترغیب به خرید محصول در آینده نماید.

یافتن مشتری جدید 5 تا 10 برابر بیشتر از نگه داشتن مشتری موجود هزینه در بر دارد. مشتریان فعلی تمایل دارند 67٪ بیشتر از مشتریان جدید هزینه کنند. با استفاده از برنامه های وفاداری مشتری که کارساز و دارای ارزش افزوده است ، مشتریان خود را به سمت خود برگردانید.

استراتژی های بازاریابی وفاداری به برند

 

استراتژی های بازاریابی وفاداری به برند ممکن است شامل کارت های عضویت باشد. برای افزودن ارزش از ترکیبی از اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری برای برنامه های پاداش مشتری استفاده کنید. شما می توانید از کارت های پلاستیکی ثبت شده ای که مشتری وفادار شما برای پرداخت کالاها و خدمات استفاده می کند ، کدهای تبلیغ محصول را به آنها بدهید یا از سیستم نقطه ای استفاده کنید که امتیاز برای محصولات اضافی بازخرید شود.

 

در دنیای گوشی های هوشمند امروز ، استفاده از جوایز وفاداری در راستای تلفن همراه بسیار مقرون به صرفه است. شما هزینه چاپ کارتهای وفاداری را ندارید و نیازی نیست مشتری کارت را با خود داشته باشد. مشتری تقریباً همیشه تلفن هوشمند خود را همراه خود دارد. یک برنامه وفاداری داشته باشید که از طریق تلفن هوشمند بارگیری شود و کوپن و برنامه های تخفیف درصدی را ارائه دهید. این نوع برنامه پاداش باعث می شود که مشتریان به تجارت شما بازگردند. شما وفاداری به برند را ایجاد کرده اید.

 

کمپین های بازاریابی وفاداری به برند را می توان مجدداً ترتیب داد تا شامل مزایای اضافی شود. از این برنامه در تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید. برای مشتریان تبلیغ کنید که آنها می توانند این مزیت برنامه را در تلفن های هوشمند خود بارگیری کنند. تأکید کنید که آنها دیگر نیازی به حمل کارت های پلاستیکی ندارند که فقط کیف پول آنها را پر می کند و یا گم می شوند ، بلکه تنها روی یک برنامه کلیک می کنند و بسته تخفیف یا امتیازات به روز شده را خواهند داشت. شما مشتری های خوشبختی خواهید داشت و وفاداری به برند افزایش می یابد.

منبع : penefit