پکیج دمنوش های کیسه ای تشریفات از 5 دمنوش عناب، به، بابونه، چای ترش و گل گاو زبان تهیه شده است که هر یک از آنها هم ترکیبات خاص خود را دارند. هر کدام از این دمنوش ها علاوه بر طعم و مزه ی بینظیرشان خواص ویژه ای نیز برای سلامت روح و جسم شما دارند. این پکیج ها میتوانند هدیه ای دوست داشتنی و منحصر به فرد از طبیعت باشند.




دمنوش چای ترش تشریفات ترکیبی بی نظیر از چای ترش، میوه نسترن و به لیمو است

که برعملکرد بهتر سیستم ایمنی بدن موثر می باشد. چای ترش در بسیاری از مناطق دنیا به خصوص کشورهای آفریقا و شرق آسیا به صورت سرد نوش و گرم نوش مورد استفاده قرار می گیرد. دمنوش چای ترش تشریفات می تواند به کاهش فشار خون و قند خون کمک کرده و استفاده مداوم از آن موجب تصفیه خون و موثر بر کبد چرب می باشد. این دمنوش منبعی غنی از آنتی اکسیدان و ویتامین ث و آهن بوده و به رفع خستگی کمک میکند و نشاط آور و انرژی زا می باشد. (در صورت داشتن فشار خون پایین لطفا با مقداری نبات یا عسل میل شود).


دمنوش به تشریفات ترکیبی از به، پونه، نعناع فلفلی و زنجبیل می باشد.

 دمنوش به از زمان های قدیم به عنوان داروی گیاهی مورد استفاده قرار می گرفته است. بر اساس کتب طب سنتی به نوشیدن آن توصیه شده است چرا که تقویت کننده دستگاه گوارش بوده و به رفع خستگی و ایجاد نشاط در جسم و جان کمک می کند. این دمنوش با زنجبیل ترکیب شده که خود علاوه بر کمک به هضم غذا، موجب بهبود در عملکرد دستگاه گوارش می شود. شرکت تشریفات سعی داشته دمنوش های خود را از تازه ترین و مرغوب ترین گیاهان دارویی تولید کرده و از دستگاه های تمام اتوماتیک در تولید و بسته بندی آن بهره جوید تا به این ترتیب کیفیت، عطر و طعم گیاهان تا زمان مصرف حفظ شود.


دمنوش گیاهی بابونه تشریفات ترکیبی بابونه، زیرفون، گل محمدی، اسطوخودوس می باشد.
بابونه بر اساس طب سنتی ایران خواص دارویی فراوانی از جمله التیام دردهای عصبی و رفع التهابات و عوارض سرماخوردگی دارد. این دمنوش موثر بر عملکرد بهتر کبد و تقویت کننده کلیه است. نوشیدن یک تا سه فنجان از این دمنوش در طول روز به تمدد اعصاب کمک کرده و موجب کاهش فشارعصبی و رفع افسردگی می شود. دمنوش بابونه تشریفات که یکی از محصولات پرطرفدار شرکت تشریفات بوده و فاقد هر گونه ماده افزودنی، طعم دهنده ها، و مواد غیر گیاهی می باشد. دمنوش های تشریفات با استفاده از تازه ترین مواد اولیه توسط دستگاه های تمام اتوماتیک تولید و بسته بندی شده.


دمنوش گل گاو زبان تشریفات ترکیبی منحصر به فرد از گل گاو زبان، لیمو عمانی، اسطوخودوس، بادرنجبویه می باشد.
در متون طب سنتی ایران این ترکیب به عنوان تقویت کننده قلب و اعصاب معرفی شده است که نوشیدن آن باعث ایجاد حس آرامش می شود. این دمنوش گیاهی به دلیل داشتن خواص درمانی و تسکین دهنده همواره یکی از نوشیدنی های محبوب ایرانیان به شمار می آید. دمنوش گل گاو زبان تشریفات از تازه ترین ومرغوب ترین گیاهان تولید و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک بسته بندی شده تا به این ترتیب کیفیت و عطر و طعم گیاهان تا زمان مصرف حفظ شود.


منوش عناب تشریفات ترکیبی تازه و با کیفیت از عناب، آویشن، پنیرک و به لیمو می باشد.
گیاه عناب در خراسان جنوبی کشت شده و نوشیدن آن در این منطقه و همچنین در طب سنتی به دلیل خواص فوق العاده آن برای پاک سازی خون و بدن بسیار توصیه شده. عناب به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدان باعث کند شدن روند پیری پوست شده و می تواند به کاهش فشار خون نیز کمک کند. ترکیب این دمنوش فوق العاده مهار کننده سلول های سرطانی بوده و استفاده از آن در زمان  سرماخوردگی میتواند به بهبود سریع تر و همچنین باز شدن مجرای تنفسی کمک کند. دمنوش های تشریفات با استفاده از تازه ترین مواد اولیه  توسط دستگاه های تمام اتوماتیک تولید و بسته بندی شده.