از کی و کجا انسی شروع به کار کرد ؟
مجموعه انسی از سال 1351  در یافت آباد پروانه بهره برداری به نام ماکارانی پیروز گرفت .
در سال 1375 شروع به ساخت کارخانه جدیدی در شهرک صنعتی صفادشت کرج بصورت اتوماسیون راه اندازی کرد و برند انسی ثبت شد که در اولویت کار  قرار گرفت .
 از سال 1378 برند انسی با سبد غذایی ماکارانی، رشته ، پودر کیک و پودر ژله شروع به کار کرد که تا الان ادامه دارد

در حال حاضر محصولات انسی چه مقدار سهم از بازار دارند ؟
الان در صنعت ماکارانی زر و تک و مانا حدود 70 درصد بازار را در دست دارند، و بقیه برند ها مثل انسی، رشد، مک، سمیرا و جهان به نسبت از 30 درصد بازار سهم دارند .
در  این چند سال رمز موفقیت شما در چه بوده است ؟
خدمت شما عرض کنم که ما هنوز خودمون رو موفق نمی دانیم ولی عواملی دست به دست هم می دهد تا مجموعه ای موفق شود.
کیفیت در پروسه تولید بسیار مهم است که سعی شود کالایی با کیفیت و با بسته بندی خوب به دست مشتری برسد .
در ادامه آیتم هایی مثل تبلیغات می تواند در برهه ای از زمان برای تولید کننده تاثیرگذار شود، تنوع محصولات یکی دیگر از این عوامل است که ما از اولین شرکت هایی بودیم که تنوع محصولاتمان بالا بود در کنار ماکارانی، رشته .
 اولین شرکتی بودیم که توانستیم در صنعت رشته تحولی ایجاد کنیم و با استاندارد کردن این محصول و آوردن خط کانتینیوس رشته در ایران برای اولین بار این محصول را اتوماسیون کردیم  که به لیدر شدن رشته در سبد محصولات انسی منجر شد.

حرف آخر ؟
تشکر میکنیم از مجموعه ی منظم و خوب بهپارس که نزدیک به یک دهه است که زحمت محصولات انسی را  مخصوصا در شمال استان خوزستان مکشند و ما راضی هستیم .
ان شاالله که روز به روز موفق تر بشوند و با تعامل و همکاری بین مجموعه تولیدکننده و مجموعه پخش بهپارس به اهدافی که می خواهیم دست پیدا کنیم و آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه ی مجموعه و خصوصا آقای محقق که در این چند سال خیلی زحمت کشیدند.